fredag 12 februari 2010

Uppdatering

Fick ett mail från en gnällkärring (du vet vem du är!) som vill ha allt serverat på silverfat som alla ungdomar av idag. Så jag har letat på intranätet efter partsen som det talades om i föregående inlägg. Tyvärr så går det inte att hitta alla och även om jag hade haft mina VHS-filmer och en studio för överföring så hade jag ändå inte orkat att lägga över delar till datorn. (Vet för övrigt inte hur man gör så).

Tim O'Connor från Eastern Exposure 3 Underachievers hade förargligt nog inget ljud pga rättighetstrubbel. Chad Muska's 411-del existerar inte i sin rätta form på Youtube och den enda Goldfish parten med Mike Carroll jag hittade var från där Gangstarrlåten tar vid.

Men detta var vad jag kunde vaska fram:

Keenan & Gino - Mouse




Mike Carroll - Goldfish




Tim O'Connor - Underachievers




Kareem Campbell - New world order



(I eftertexterna till denna film ser man Kareem kötta försök på backtail på en sprillans nymurad och oklottrad Hubba hideout. Legenden säger att han var först med det men eftersom han inte sätter det på film så?)


Pepe Martinez - Fine Artists



Håll till godo.

//Honky Adonis

Inga kommentarer: